Tid:
Sted:
Odense Congress Center, Ørbækvej 350, 5220 Odense SØ
Målgruppe:
Politikere, ledere og medarbejdere, der arbejder med og interesserer sig for digitalisering og it.
Tilmelding:
Igen i år er KOMBIT alliancepartner på Digitaliseringsmessen i Odense, som arrangeres af KL, KITA og Borgerservice Danmark. Messen er et godt forum for ny viden om løsninger inden for offentlig digitalisering.Vi glæder os til at få nogle spændende samtaler om digitalisering og muligheder for kvalitetsløft og effektiviseringer gennem it.
På KOMBITs område på messen vil der være forskellige stande, hvor du kan møde vores mange projekter. Ligesom de foregående år vil KOMBIT også have en scene på messen, hvor der hele dagen vil være spændende og relevante indlæg om en række perspektiver af digitalisering og KOMBITs projekter. Programmet for KOMBITs scene vil blive offentliggjort medio august.
Om Digitaliseringsmessen
Messen har været afholdt med succes siden 2009 og tiltrak i 2012 næsten 1.800 deltagere fra 98 danske kommuner, en række statslige institutioner og over 80 private leverandører.
Den årligt tilbagevendende messe understøtter det fællesoffentlige mål om øget digital kommunikation ved at sætte fokus på digitale løsninger og effektiviseringsmuligheder i kommunerne. Messen er platform for videndeling mellem leverandører, udviklere og chefer, ledere og medarbejdere i kommunerne.
Program: KOMBIT scene
KL. 10.30-11.00 |
KOMBITs PROJEKTER FAVNER BREDT |
KL. 11.10-11.35 |
ORGANISATORISK FORANKRING I KOMMUNERNE |
KL. 11.45-12.10 |
SAPA – DET NÆSTE SKRIDT |
KL. 12.20-12.45 |
SERVICEPLATFORMEN OG STØTTESYSTEMERNE |
KL. 13.35-14.10 |
KOMMUNERNES YDELSESSYSTEM I HØRING |
KL. 14.20-14.45 |
ARBEJDET MED KOMMUNERNES SYGEDAG- PENGESYSTEM |
KL. 14.55-15.20 |
OBLIGATORISK DIGITAL SELVBETJENING |
KL. 15.30-15.55 |
FLIS – FOKUS PÅ DATAVALIDERING |